Wróciliśmy z wycieczki integracyjno-poznawczej, szlakiem turystyczno-kulinarnym Doliny Wisły, a także Warmii. Dziękujemy serdecznie Piotrowi Lenartowi, który był naszym przewodnikiem na tym Szlaku. Rozpoczęliśmy „pierniczeniem” po Toruńsku, czyli odwiedziny w Muzeum Piernika i krótki spacer ulicami miasta ze wspaniałym przewodnikiem Bartkiem z biura Copernicana Travel,
Polecam wszystkim , takich ciekawostek podanych w zabawny sposób nie znajdziecie nigdzie!

Poznaliśmy wspaniałych a zarazem odważnych kontynuatorów tradycji kulinarnych i dziedzictwa naszego regionu jak: Restauracja Ostromecka, Ania Iwanowska Gospodarstwo Agroturystyczne „Śliwkowy Sad”, która zapoczątkowała słynne w regionie Święto Śliwki,
Basia i Zdzisław Brzykcy „Nadwiślańska Chata”, gdzie podziwialiśmy Mennonickie Dziedzictwo i oddawaliśmy się rozpuście słodyczy jedząc ręcznie wykonywane „krówki”, których smak zna każdy duży i mały i tęskni do tych robionych domowym sposobem.
U Wiesława Janasińskiego „Winnica przy Talerzyku”, wprost z beczek degustowaliśmy „Trunek Bogów” czyli wino, a do tego oczywiście znane wszystkim sery Pana Adamczyka.
Wieczorem zaś w „Zajeździe Pod Kłobukiem” u przesympatycznych właścicieli Danusi i Grzegorza, poznaliśmy tradycyjną kuchnię Warmińską. Perfekcyjna Pani tego Zamku raczyła nas min. tradycyjnymi Farszynkami. Przy tym było śpiewnie za sprawą naszego Barda – Krzysia i wylewnie albo i też wlewnie.
I powiem Wam, że piękny jest ten kraj, dzięki takim ludziom i ich pasjom. A wszystko to pod kierunkiem niestrudzonego piewcy głosu spragnionych dobrego smaku, z hasłem na ustach „Lubimy to co robimy i dzielimy się tym co najlepsze” Piotrem Lenartem.